Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Ann - 22 november 2010 07:41

Och det gick bra att ta ut hästarna imorse.

Däremot gick det inte så bra att ta in hästarna igår, för lillhulligan fick för sig att det inte gick att gå in i stallet.

Har ingen aning om varför, men det slutade med att gubben fick komma ut och hjälpa mig att "putta" in honom...

Han såg inte rädd ut eller så utan han helt enkelt bara växte fast, precis utanför stalldörren. *suckar*


Idag har jag en liten lista igen på göromål för dagen.


* avmaska Merlin (bör jag göra)

* tvätta gubbens arbetskläder (de har legat i tvättstugan ett tag... kanske dags?)

* har lite planering och läsning som bör göras för skolan (inte så inspirerad men antar att det bara är att ta sig i kragen och sätta fart...)

* utvecklingssamtal för Pontus (ja det kommer ju att bli av!)


Lite mer bilder från igår...



Barnen "bygger en koja" upp på logen bredvid stallet.

Tydligen väldigt skoj när man måste klättra upp för en stege för att komma dit. Själv har jag väldigt svårt för att uppskatta platser dit jag måste ta mig via stege så därför klev jag aldrig av stegen när jag tog korten... för har jag väl kommit upp, så är det så förbenat svårt att ta sig ner..!


    


Och så förståss några på lillprins bus (som var väldigt gratis igårkväll...)


      


Godmorgon!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards