Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Ann - 28 november 2010 16:46

Humöret är fortfarande inte på topp och jag har all världens snor i min skalle.

Det känns som att jag har dragit ner vatten genom näsan hela dagen typ...


Gubben var ute på galej igår så han har avancerat från sängen in till soffan och ligger och tittar på Draktränaren... för andra gången idag... med barnen.


Jag och Helena har varit ute och kollat på hur man skulle kunna göra en sjukbox i regnskyddet åt Mellis och Merlin och konstaterade ganska snabbt att det inte gick att göra som vi hade tänkt...

Så den enklaste snabbaste lösningen är att sätta upp ett vanligt elstaket som minskar deras utrymme i regnskyddet.

Är det helt galet tro?

Och hoppas på att det inte blir en allt för lång tid som de ska ha boxvila...

Blir det väldigt långtid så får vi väl försöka komma på något bättre.

Sedan ska jag minska Hilmas hage också så att hon aldrig kommer utom synhåll från Mellis så att inte hon får spatt ifall Hilma väljer att gå iväg...


Hilma var nog lite deppig igår eftermiddag en sväng.

Men idag har jag inte märkt något av det.


Så håll tummarna för att jag får hämta hem dem imorgon, och att det slutar snöa...


  

Tim och Martin igår


Tack och hej

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards