Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Ann - 20 december 2010 22:15

är en tappad tand.

En framtand.

Och den här gången glömmer inte tandfén bort honom utan tandfén har faktiskt redan varit där.

Han tappade den tydligen när han åt.

-Vad hade du gjort om du svalt den, undrade jag.

-Jag hade skrivit en lapp istället, det funkade ju förra gången... svarade han obekymrat.


  

Han blundar för att blixten bländade honom. Sa han.


Idag har jag haft julavslutning med mina klasskompisar.

Vi var... vid Köpings golfrestaurang och åt jullunch.

Den var helt ok.

Har ni någonsin vetat att något inte varit bra för er, men tyckt att det var värt det ändå?

Jag åt chokladpudding idag.

Mycket chokladpudding.

Med grädde.

Och det var inte laktosfritt...

Men det var gott!

Och nu får jag sota för det.

Fast det var det nästan värt!

Så nu har jag jullov.

Snart ivarjefall.

Ska bara skriva klart uppgiften.

Den ska vara inne senast på torsdag, men jag hade tänkt att den skulle varit klar igår.

Så jag är lite sen.

Men snart så!


Den här måste ni bara se!

Det här klippet visades när vi var i Karlstad förra veckan,

jag blir glad bara jag ser det!


Nu ska jag tillbaka till de där j-la gubbarna i uppgiften...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards