Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Ann - 21 december 2010 10:50

Har suttit sedan strax före 8 och har nu fått ihop hela 2,5 sidor...

Vem har sagt att det ska gå fort?

I den här takten får jag nog inget jullov...

   och sliter mitt hår...


Så här ser det ut när jag sitter och pluggar...

  

väldigt rörigt med papper, böcker och den viktiga mutan..!

Men Evelina, det var bara väldigt lite kvar i påsen när jag tog den... jag lovar!


Klockan 14 ska jag hämta Tim i skolan för att åka och handla julklapp till Pontus från honom.

Sedan hämta Pontus hos morfar för att åka vidare och handla de sista julklapparna och den julmat (och annan mat) som jag glömde när jag var och handlade igår... för väldigt många pengar...

Och köpa nya fodrade gummistövlar, för imorgon ska jag hämta mina nya sulor och det ena paret ska vara i stövlarna och jag kan inte med att komma med mina trasiga...

Och handla krafft till hästarna...

Och säkert en massa mer som jag glömt just nu...


Dessutom så hade jag tänkt titta på månförmörkelsen, men hann jag?

Nej... kom på det strax efter att den tydligen inte syntes mer härifrån...

Tänkte att det skulle varit fint att ta kort på, men efter som  jag inte hann så får ni nöja er med den fina bilden på mitt skrivbord...   


Nej gubbarna kallar...


Goddag!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards