Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ann - 16 januari 2011 11:17

Det är en dag som jag nog kan göra lite vad jag vill på för en gångs skull.

Skulle kunna läsa lite i boken inför diskussionen vi ska ha imorgon med skolan, fast jag kanske inte är så sugen på just det...


Men det är också min goda bloggvän Kims födelsedag, stort GRATTIS till dig och hoppas du får en toppendag!

Jag vet ivarjefall att du har gjort väldigt mycket gott att tugga på!


Martin, Tims kompis är på väg hit, och jag sitter och funderar på hur jag ska göra min baconinlindade fläskfilé som vi ska äta till lunch idag.

Det blir nog med vitlöksost i och rotfrukter runtomkring. *mumma*

Och det är Carins fel att jag är så sugen på det nu!


Vädret... ja vad ska man säga... nu töar det och smälter överallt, blir det sedan kallt igen som det förmodligen blir, ja då kan man snacka isgata tror jag...

Varför kan det inte bara få vara ca 5 minusgrader och fin vinter tills det är dags för våren att komma?


Igårkväll så tog gubben Mellis och jag Merlin och gick en liten promenad.

Jag och Merlin tränade lite halter och hur man går när man blir ledd och det gick väldigt bra för att vara första gången sedan han gjorde illa sig.

Ska börja vänja honom att bli lämnad av Mellis stundvis, tycker det är hög tid för det nu.

Han blev så oerhört tajt med henne när han stod i strömsholm men det börjar ge sig.


Hursomhelst så börjar till och med jag som tycker om alla årstider att längta efter det här nu...


  

Ser det inte lite skönt ut? 


Tjing tjing!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards