Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Ann - 27 januari 2011 17:10

Var iväg till Köping på föreläsning i förmiddags, alvedon kan göra underverk... fast jag har inte så hög feber som mina barn har...

Tim har fortfarande över 39 grader men Pontus har "bara" runt 38 grader.

Själv känner jag mig ganska seg i kolan... lite ont i kroppen, i halsen och huvudet och småfryser... rena sjukstugan här alltså...

Så påväg hem från skolan passade jag på att handla mat så jag kan ligga hela dagen imorgon om jag vill. (eller om barnen vill...)


Och när jag ändå var igång så fixade jag hästarna direkt, ingen idé att lägga sig och känna efter, då blir jag bara tröttare och sjukare..!

Och eftersom jag ändå var igång tog jag och hade lite ledövningar i hagen med Merlin också, som gick superbra!

Passade också på att ta ut Mellis från hagen och Merlin igen. (bra att ha gjort det idag ifall jag är däckad imorgon, och om jag tänker så varje dag och inte blir sjuk så blir det ju gjort varje dag! he he)

Denna gång gick vi lite längre ifrån grinden + att vi gick iväg på en liten volt så att Mellis kom utom synhåll för honom några sekunder.

Han gnäggade lite och rörde sig lite oroligt, men inga tecken på att försöka ta sig ut ivarjefall.

Gör vi det här så ofta vi kan så hoppas jag att stunderna utom synhåll, snart kan bli längre och längre!

Det är lite knöligt att försöka sära på dem när man har dåligt med boxar...


Nu är jag helt paj och ska ta mig och min sjuka kropp och göra mina älsklingar sällskap i soffan tror jag...


  


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards