Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Ann - 5 februari 2011 09:03

Idag är det innebandypoolspel för Tim.

Jag ska stå och sälja fika, korv och hamburgare mellan 12.30 och 14.00

Men jag är mycket piggare idag så det ska nog gå bra.


Grejade lite med hästarna i morse.

De fäller alla tre som bara den...

Så, vem av er var det som hade en så bra fällborste och var hittar jag den? Minnet är ju väldigt bra men kort... och det känns som en bra investering nu!


Det är sån skillnad att leda Merlin nu.

Tidigare kunde han stanna och växa fast och då fick jag knappt honom ur fläcken.

Nu har han lärt sig att "drar" jag lite i grimskaftet så ska man gå framåt, back är bakåt och stannar jag så ska man inte gå  på mig..!

Han flyttar sig för tryck och är mycket behändig att ha att göra med. (oftast)


Hittade det här reportaget på min vän Stinas blogg.

Helt fantastisk farbror!

Så här hoppas jag att jag också är när jag är så gammal, fast jag tycker nästan han verkar smidigare när han hoppar upp än jag själv är nu...



Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards