Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ann - 7 februari 2011 07:48

och det går inte längre att skylla på sjukdom för att slippa göra något vettigt...

Så... vad står på agendan idag då?


* Plugg, förståss...

* Städa, det är inte gjort på snart två veckor...

* Tvätta, barnen har lekt med gegga, som de gjort själva genom att hämat vatten i källaren...

* Vattna blommor, göra en livräddande insats så kanske de överlever...

* En fika med min vän Lindha, hoppas jag även hinna med...


  

Mina raringar...  


Även idag fick Mellis äta frukost utanför dörren och även idag gick det bra.

Törs kanske snart göra något med Mellis med Merlin själv inne.

Naturligtvis med Hilma som sällskap.

Det vore bra...

Måste bara se så att han inte får några ideér om att hoppa över... men han verkar ganska sansad.


En fråga, ni som har/har haft föl, hur mycket krafftfoder har ni gett när de inte äter tillsammans med stoet längre och vad har ni gett?

Jag har haft föl tidigare men har aldrig behållit någon så nu blir det nytt att ha unghäst!


Nu längtar jag verkligen efter våren då jag ska slänga ut bäddarna och få skura av stallet... det behövs verkligen.

Har lite olika hästprojekt att fixa i vår/sommar som min snälla pappa har lovat att hjälpa mig med.

Är riktigt sugen på att få sätta igång med det!

Så... nu vill jag ha varmare och vår!

Men det skulle tydligen bli mycket kallare snart igen...


Några bilder från igår på Lillprins bus

      


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards