Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ann - 10 februari 2011 23:20

Fick idag en liten lapp om att Merlins pass har kommit!

Spännande, så jag ska försöka hämta ut det imorgon, om jag inte har snöat inne, för det har kommit massor med snö idag.

Och... det snöar än..!

Gonatt!

Av Ann - 10 februari 2011 07:44

Vaknade imorse och var på riktigt dåligt humör.   

Har ont i nacke och rygg, har sovit för lite (mitt eget fel... fast jag har ju aldrig fel... märkligt...) har skallebank och är allmänt tjurig.

Får man verkligen vara så här grinig direkt på morgonen utan egentlig anledning?


Hästarna skötte sig ivarjefall även idag, även om Merlin var lite spralligare idag när han skulle ut i hagen.

Men... man kan ju inte vara på topp jämt och lunka med som en gammal gubbe, han är ju faktiskt fortfarande bara en bebis!   


Mina riktiga egna barn väckte mig däremot klockan halv sex tror jag det var och skulle ha upp gubben till att leta legobitar, för här skulle byggas lego...

Trodde den stora kunde klockan och visste att det fortfarande inte var dags att gå upp... vad hände med, ni får inte gå upp före klockan 06.00?

Eller 600 som de brukar säga...


Hur som helst så är det dags att byta om och åka till Köping och skolan nu.

Och hoppas på att mitt dåliga humör inte smittar..!


Ha en bra dag!


  

Snart så... den som väntar på nått gott... eller trevligt ni vet!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards