Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ann - 15 februari 2011 23:09


Merlin och hans kära boll...


 


 

Hilma vill fortfarande inte vara med...


Men varför går det inte att ladda upp den snutten jag verkligen ville visa?
 

Av Ann - 15 februari 2011 17:56

Nu har jag försökt att lägga in ett filmklipp men det går INTE!!!

Jag blir galen! 

Vad gör jag för fel?

Måste det vara något speciellt format eller?

Jag får med ljudet men ingen bild... *suckar*

Jag sliter mitt hår..!    


Finns det någon som vet som kan hjälpa mig?


HJÄLP!!!

Av Ann - 15 februari 2011 13:48

Passade på att testa fällgrejen när jag var ut och fixade hästarnas vatten.

Och ja den är bra!


Ett par drag på Merlin...

  

Så såg den ut så här!


Detta blev dagens "skörd" av päls på honom för den här gången.

  

Den verkar funka så att finns det päls att ta bort så tar den det, annars känns det bara som om den glider igenom.

Den här upplevdes heller inte så vass mot huden (Mellis är lite känslig) som tex min tandade svettskrapa, där Mellis kan "niga" lite när jag drar den på ryggen och som hon inte gör när jag drar av vatten med den utan taggar.

Hon har så lite päls att tänderna ibland går igenom pälsen till huden, så den kan bli lite vass ibland.

Den tar heller inte slut eller behöver skrapas kanter på som ryktstenen, så jag hoppas den är lika bra som den verkar när de börjar fälla "på riktigt"!


  

Sedan kan man ju återvinna allt genom att äta upp pälsen igen...

fast den smakade nog inte så gott för han spottade ut det igen!


Annars har jag pluggat hela förmiddagen och endast fått ihop knappt en sida.

Idag är det verkligen trögt...

Men vad har man kvällar och nätter till för om inte att plugga?  


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards