Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ann - 22 februari 2011 20:38

Har jag fått gjort det jag tänkt idag då?

Tja... det gick segt som bara den hela förmiddagen och jag fick inte ner många rader.

Jag vet vad jag vill ha med och vad det ska handla om, men får bara inte ner det i text.

Alltså, hur svårt kan det vara?

Men... efter ett besök på Subway så kändes det bättre.

När vi ätit klart så hamnade jag även inne i godisaffären, hur nu det gick till...

Men jag tänkte ivarjefall att det inte var så nyttigt... men det var gott!


Och sedan fick jag lite mer inspiration och fick ner lite mer, en hel sida.

En sida... på en dag...

Men jag har ivarjefall mer ideér och inspiration än jag hade i förmiddags så imorgon ska den bli klar.

Imorgon kväll.


Tvättkorgen är i princip tom, den kommer nog vara det tills ikväll när jag tar av mig kläderna så imorgon är det bara våra sängkläder som ska tvättas.


Nu ikväll var jag och hämtade Pontus hos Klara och passade då på att hjälpa Elin (Klaras mamma) en liten stund i stallet.

Så idag Kicki, har jag borstat en isis!


Men jag är inte riktigt nöjd med dagen, jag får för lite gjort på mina uppgifter... men imorgon ska uppgiften som ska vara inlämnad på fredag, vara klar.

Om jag så ska få sitta hela natten..!


Imorgon ska även toningen i hade jag tänkt, och Marina kommer nog på eftermiddagen med sina grabbar.

Och jag kommer förhoppningsvis få äta rotmos då... *längtar*

Så... imorgon blir en bra dag.

En superdag!

Eller hur?   


  

Av Ann - 22 februari 2011 09:25

 men inte som jag skulle vilja att det ska kännas.

Så där sprudlande så att man knappt kan bärga sig från att ta tag i saker och göra dem.

Men visst, det känns bättre, och när mer saker är avbetat så kanske den sprudlande känslan infinner sig.

Kanske tillsammans med våren och värmen..!?  


Nej, jag gör det jag ska, och det känns väl... okej...


Men... jag kan bocka av:


* en skoluppgift (tre eller två kvar, beroende på hur man ser det...)

* fyra maskiner tvätt (en i nu och två som väntar...)

* longerat även idag, nu med lite mer trav (snart kanske vi kan kalla det motionering!)  

* kanske att man skulle slänga i en toning nu när man ändå bara sitter här..?

* tänker på vad jag stoppar i mig, även om det inte är så nyttigt det jag stoppar i mig så tänker jag ändå på det... gills det då?


Nu tillbaka till skolarbetet som går segare än sirap...



Tjing tjing!

  



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards