Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ann - 7 mars 2011 21:29

fick jag vara med om något lite speciellt.

Den dagen bestämde sig Mjauis för att jag skulle få agera barnmorska när hon födde sina fyra ungar.


  


Så små...


  


Och nu så stora..!

    

Snurre den busiga som gillar vatten...


  


Och Fiffi den lite mer försiktiga..!

  


Grattis på 2-års dagen!


Gokväll!

Av Ann - 7 mars 2011 07:46

Men Pontus är pigg och glad och har inte varit på toa sen igår lunch så det är nog ingen fara.

Åt hemmagjord pizza igår som han klarade så magen kanske blev lite dålig för hans förkylning bara.

Jag tror han är den evigt förkylda...


Av förra veckans att göralista blev två saker över som jag för över på denna veckas lista:

  • rensa ur min garderob... blev inte gjort förra veckan så jag gör ett nytt försök
  • fixa träningshörnan i källaren... det var attans vad svårt det var att fixa den, den skulle fixas redan strax efter nyår...
  • mount tvättberg har väl vuxit till ofantlig storlek antar jag
  • andra halvan i regnskyddet ska mockas och fixas iordning
  • fixa "hästhörnan" i källaren så jag kan ta ner min ena sadel ifrån vardagsrummet och Hilmas sele ifrån min garderob... och leta på alla träns och annat som ligger lite överallt...
  • ska jag nu fixa med källaren kanske det är dags att tömma alla påsar med glas, aluminium och pantflaskor/burkar..? Det kommer bli mycket plats när de påsarna är borta...
  • och sist men inte minst, jag antar att jag är tvungen att plugga också..!

              

Tja... den kunde ha blivit bra om den inte var så suddig...


Nu blir det lite frukost innan jag ska försöka plugga lite till ljudet av Star Wars...


Före...

  

och efter bild på Merlins ben...

  

Bara små "knölar" kvar på två ställen!


Godmorgon!      

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards