Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ann - 12 mars 2011 11:01

På Kickis begäran   mitt ministall!

Dessa bilder är från förra året då det byggdes om för att få en fölbox till Mellis.

Stallgången försvann...


 


Hilmas box




 

Mellis och Merlins box 


        


Ser ni dörröppningen ut mot logen? 

Där skulle jag vilja göra två boxar... och få tillbaka min stallgång... måste bara övertyga gubben om att det är det bästa först...


Lådor ute i foderrummet

    


Namnskyltarna på dörrarna

    


Det var mitt lilla stall det!

Av Ann - 12 mars 2011 09:53

För hur skönt och fint är det inte ute?  

Strålande  och hyfsat varmt!  

Det var så varmt att jag gick ut i tshirt och fyllde på fågelmaten och det var skönt!

Eller... okej då, jag frös nästan inte..!


Har ni sett vad reget och blåsten gjort med vår gårdsplan!

Den är nästan bar!


Och...

  

min rabatt  syns nästan!


Så idag vill jag vara ute mycket, har suttit nu på morgonen och grejat lite med min matteprojektbok som ska vara klar när vi åker till Karlstad på onsdag och än så länge är jag faktiskt rätt nöjd.


Ska nog passa på att slänga ut bäddarna i boxarna idag och försöka fixa i regnskyddet också för nu är det nästan helt slut på hö och jag får nog ge lite extra hösilage idag och imorgon för jag kunde inte åka och hämta nytt hö förren imorgon eftermiddag.


Barnen pysslar, jag bloggar och snart ska vi ut i det fina vädret.

Ikväll har jag lovat att det blir melodifestivalen... för de ville rösta på Eric Saade.


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards