Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Ann - 19 mars 2011 17:32

Snön alltså...

Idag har varit en väldigt skön och slapp dag.

Förmiddagen tillbringade jag och Pontus på stan och gjorde några ärenden, annars har vi mest bara gjort det som fallit oss in.


Snön som kom igår smälte undan snabbt, gubben körde undan snön från gårdsplan igår så idag såg man marken igen!


  

Hoppsan, höll visst kameran lite snett...


Var ute i hagen och fotade och filmade hästarna lite.

Några kort blev det och filmsnuttarna har jag inte kollat än så vi får väl se...


Jag tog på mig och hästarna och de blev väl kanske inte så bra, det var inte helt lätt att ta på sig själv... men man får väl vara glad att man fastnade...


Jag och Lillprins bus

Lite hångel...


   



Jag och den vackra

     


och sist och minst...

 

Hon som tydligen bara skulle vara nära... så det inte gick att fota..!


Lillprins bus igen   


Två hårda discokillar

   

Samuel och Tim innan discot igårkväll.

Visst är de fina?!

Det ser ut som om Tim har huggtänder...   


 Nu ska jag ha mys med mina tre grabbar!


Tjing tjing och ha en fortsatt skön lördag!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards