Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Ann - 23 mars 2011 08:15

Är man förvirrad om man börjar skriva på ett inlägg, gör sedan något helt annat (på datorn) utan att tänka på att man inte avslutat inlägget för att sedan fundera på om man skrev något inlägg och isåfall, vad skrev jag och la jag ut det?

  

Här är det redan 6+ och solen skiner, känns nästan (läs jäkligt) synd att behöva sitta inne och plugga...

Men... matteprojektboken måste färdigställas idag, kunde inte göra det igår för bläcket tog slut i skrivaren och när jag skulle köpa nytt så var det självklart slut i affären också...

Men det skulle komma in idag på förmiddagen så vi får hoppas på att det stämmer.


Annars händer inte så mycket här att blogga om egentligen...

Skulle vilja ha mer tid att pyssla med hästarna, leka med barnen och börja fixa med trädgården.

Nu när den kommit fram från all snö så börjar det klia i fingrarna att få börja greja.

Men det brukar tyvärr gå över efter en inte allför lång stund, det är hmmm ganska ofta jag inte ens hinner bli färdig... så när jag väl känner för det brukar det vara en god idé att hålla på.

Men det är väl för att jag inte kan hålla på som jag känner för det förståss.

Planen för i år är att försöka fixa till slänterna ordentligt och så gräs där och att fixa gräsmattan ända ut till vägen istället för att ha dessa nyponbuskar emellan.

Borde ju inte vara alltför svårt att få till, men tydligen inte helt lätt heller eftersom det även var förra årets mål...


Nej det här duger inte, dags att klippa och klistra igen!


Godmörning!


 



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards