Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Ann - 27 mars 2011 20:01

eller nåt sånt.

Alltså, hur står det till med (den obefintliga) konditionen egentligen?

Eller med benmusklerna?

Eller kanske rättare sagt, de icke befintliga benmusklerna..?

  

Hon, som nyss haft stroken, hade fullt upp med att få med mig runt.

Ca 7 km sa hon att det var...

Mer sanningsenligt hade varit att säga, 1 mil.

Han har inte riktigt återhämtat sig från storken, han som skulle leda det hela, sa hon...

Jag tänkte mig 7 km i lugn takt...

Men hon "glömde" tala om att han sprang ca 5 km varannan dag...

Så... han rännde iväg i god fart, och det gick ju bra i början...

Men behöver jag säga att efter 3-4 km började jag känna att det kanske räckte... eller att efter 5 km började jag våndas över att det var lika långt kvar... och jag var trött...  och att efter kanske 7 km började jag känna av mitt bäcken och när vi nästan var framme så ville jag springa sista biten, bara för att det skulle gå fortare tills jag fick vila... men orkade tyvärr inte det.

Och när vi väl kommit fram, drog jag i mig en halvliter bubbelvatten innan vi ens hunnit tillbaka till bilen.

Men det är väl så, att ska man nu börja röra på fläsket så kan man väl ta en liten lätt promenad på 1 mil... det är väl nu man sätter ribban, eller?

Men tack ändå Marina, det var trevligt att umgås med dig!

Och jag tog mig ju runt!  


Eftermiddagen tillbringade jag med Angelica och vi grejade lite.

Så nu har jag kommit hem, lagt numera TVÅ febriga och hostiga grabbar i säng och sitter alltså nu och funderar på hur jag ska orka fixa hästarna...

Men lite trötthet och smärta i halva kroppen har inte hindrat mig förr, så jag är snart på väg ut.

Snart...    


Tjoflöjt!




Av Ann - 27 mars 2011 08:46

Det är vad jag håller på med...

För idag ska jag ut och prominixa.

Vaknade tidigt i morse av en liten son kom och la sig.

Sedan kände jag hur varm han blev och hux flux så hade han 38,7...

Kul... nu igen... not...


Annars så ska jag hem till Angelica en stund på eftermiddagen.


Dessa har jag väntat på länge...

men två tidiga mornar i rad har jag sett massor av dem här,

så jag kanske har tittat på fel tidpunkt och bara missat dem..?


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards