Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Ann - 8 april 2011 22:00

Idag har jag och grabbarna + Klara varit på besök hos snälla Annika som har får.

Vi fick titta och klappa och gosa med små söta lammungar och en av dem var väldigt social och gosig.


 


  


 


Vad är det som gör att de är så otroligt söta när de är små och sedan efter någon månade/månader så plötsligt genom går de en förändring och blir till inte söta får?


Här pappa bagge som tydligen ville vara nära... men det ville inte jag...



  En annan sötnos


Hur som helst så uppskattades besöket och de bråkade i bilen hem om vem som lammet tyckte bäst om...

Tack Annika för att vi fick komma, tror att de gärna kommer igen!


Och för att övergå till något helt annat...

Imorgon åker vi.

Jag är inte riktigt klar med packning och det ser redan ut som om jag ska flytta.

Vi kan nog inte handla så mycket för jag har redan fyllt bilen...   

Och ångesten som jag alltid får innan jag ska resa någonstans (men som försvinner så fort jag kommit iväg...) blev inte bättre av att lilleman inte ville att jag skulle åka.

Men han överlever nog.

Och jag med.

Tror jag...   

Så vi "ses" på måndag!


Ha en kul helg, det ska jag!!!


Gokväll!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards