Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ann - 13 april 2011 21:06

förkylningen var inte bättre idag, på förmiddagen smög sig en förskräcklig bihåleinflamation lite fräckt på mig och just nu känns det som om höger överkäke ska ramla bort om jag böjer mig fram, alternativt att jag har hål i varenda tand...

Huvudet värker och det gör nästan ont att titta.  

Jag har med andra ord INTE läst det jag tänkt och vet därför inte om jag överhuvudtaget har lust att gå imorgon... jag skulle ju ha läst det tills dess.... och i så fall bara åka till grupparbetet... är jag lat och feg då?


Annars idag när jag stod och mockade i regnskyddet så får jag till min förvåning se Hilma få fnatt.

Hon sprang och lajjade som en tok och jag tror inte det hör till jättevanligheten för Merlin såg ganska förvånad ut!  


Tack och hej, leverpastej, nu ska jag ta en dusch och stupa i säng!

Av Ann - 13 april 2011 07:41

I min förkylning alltså.

Det är lite varannan dags grej över den...

Men idag har jag nog ingen feber eller så.


 

Det hade hänt mycket i rabatten i helgen när jag var borta..!


 

En av mina små rosbuskar har verkligen börjat komma,

hoppas det inte blir kallt igen bara...


 

Och påskliljorna kanske hinner till påsk!


Igår eftermiddag var jag och fick mina barn under saxen.

Och till min stora förvåning hör jag Tim säga att han ska klippa bort sitt långa hår!

Men han blev nöjd och då är jag nöjd.

Pontus blir nöjd bara han får vax i och massor med färg, helst många olika..!

Tyvärr missade jag att ta kort på dem men de är så fina!


Idag är det plugg och läsa ifatt som gäller för mig och ett skolläkarbesök med tillhörande spruta klockan 10.40 för Tim.

Min obligatoriska fredagslunch med min svägerska Eva är flyttad tills idag så jag kommer att bli mätt idag med.


Annars är det nog att röja fram huset igen efter min frånvaro som gäller idag är jag rädd och en dust med mount tvättberg.

Så nu ska jag sätta igång!


Tjing tjing!

Bjussar lite snällt på ett par bilder till på vackre Teddy

   

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards