Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ann - 19 april 2011 20:26

om möjligt ännu bättre med transportträningen med Merlin!

Idag gick han flertalet gånger helt och hållet in och var lugn, det var ju ganska trevligt där inne, man fick ju lite gottis!

Han bara sköter sig bra hela tiden och jag är bara glad!

Till och med Mellis blev sugen på att gå in så henne lät jag kliva upp med frambenen, lite gottis, sedan fick hon backa.

Efter ett par gånger så ville hon knappt gå ner och gick upp direkt när jag bad henne!

Men sedan fick hon inte gå mer och snacka om att hon såg snopen ut!

Ska träna lite imorgon med transporten med bägge, sedan ska det få sjunka in ett par dagar över påsk, för att fortsätta på söndag igen.

Det är planen ivarjefall.

Och jag gillar ju att planera!


Kan ju bara inte låta bli att lägga ut fler bilder på honom,

jag tycker ju att han är så fiiiiiin!!!

        


Annars idag så har jag haft strömavbrott på förmiddagen, hade vår obligatoriska veckolunch med svägerskan för att sedan gå och bli krullig igen.

Det var över ett år sedan sist som jag permanentade mig så det var dags.

Just nu känns det lite stelt men det gör det alltid när det är nytt så jag är nöjd.


Igår skulle barnen sova hos mormor.

Klockan 22.30 ringer telefonen och en liten Pontus säger att han vill komma hem, för: jag längtar efter dig mamma..!

Så vad gör man?

Jo man klär på sig och hämtar hem barnet.

För att köra dit honom på morgonen igen.

Så blir det även imorgon, för Tim sover fortfarande hos mormor och har inga planer på att komma hem... imorgon tänker han byta och sova hos morfar..!

Även Pontus har de planerna, men vi får väl se..!


Imorgon kommer tjejerna och klipper Hilma, hon har börjat gno och klia sig väldigt mot träden och har så tjock päls, så nu ryker den.

De har även lovat att hjälpa till med Merlin så Helena slipper komma.   

Pontus ska även till BVC och få spruta och den här gången ska jag försöka att inte glömma bort det...


Tjing tjing!






Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards