Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ann - 27 april 2011 09:19

vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om...

Nu har jag suttit och pluggat och försökt skriva om barns första läs- och skrivinlärning.

Det går... segt... så seeeeeeegt...



Om en stund ska jag åka in till stan och äta lunch, gå till apoteket för att köpa avmaskningsmedel till Merlin och fästingmedel till katterna, för att sedan fortsätta att försöka skriva klart uppgiften innan hovis kommer.

För imorse ringde hovis och undrade om han kunde komma i eftermiddag och det gick bra, pappa kunde hämta barnen.

Skönt för då är Merlin både nyverkad och nyavmaskad innan han åker på bete.

De i Viby, dit Merlin ska åka på bete, håller på att stänga in ordentligt så de kan flytta ut stona på sommarbete, så snart kan han åka och lajja!


Såg några trötta hästar imorse, här några suddiga bilder på dem...          

Lillprins bus


och Knotan själv...

       


Och så hon som förmodades vakta de sovande...

 


men hon verkade inte jätteintresserad av vaktandet... 


Slyn växer så det knakar i hagen så jag hoppas att så fort bonden är klar med sådden så kan han komma och putsa hagen...


Nehej, det här duger inte, tillbaka till plugget...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards