Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ann - 5 maj 2011 21:40

återigen varit och hälsat på min lillprins bus.

Och blev varm i hjärtat då han gnäggade och kom när jag ropade!

Sedan stod jag och gosade en stund med alla tre fast de andra två tröttnade efter en stund, men hjärtat stod kvar.  


Annars idag så kan jag säga att den grekiska maten som jag mutade mig själv med för att åka till skolan var värt det, fastän jag "missade" mitt grönsaksspett... men det är en annan historia.


Longerade en väldigt busig och glad Mellis ikväll.

Hon bockade, hoppade och skuttade och såg så glad ut, och ju mer jag skrattade desto mer busade hon!

Hon verkligen showade loss och jag svär över att jag inte hade kameran så jag kunde filma för hon var så fin!

Vilket steg hon kan få till, bara hon själv vill..!

Det skulle gått bra att filma trots hennes busighet för hur mycket hon än håller på så "drar" hon aldrig i mig.

Det är alltså aldrig svårt att hålla henne, vad hon än gör.

Skönt för mig som har haft en axel som åkt ur led jämt och ständigt...

Hennes juver har också nästan halverats och idag ville hon att jag skulle klia henne där så det värsta verkar ha gått över nu. (peppar peppar...)


Nu tror jag att jag ska gå och smygäta lite godis och dricka lite dricka... när ingen ser... ni vet, det ingen vet och ingen ser, det händer inte!   


Så tjing tjing och godnatt!



Av Ann - 5 maj 2011 07:17

skolan så jag vill kräkas...

Känns helt meningslöst att åka till Köping idag, tur vi ska gå ut och äta lunch..!

Mat har alltid kunnat muta mig till det mesta!  


Igår var det plugg stor del av dagen och sedan åkte jag och barnen till mamma och hälsade på, för min moster och morbror är där och hälsade på. (de bor i Borås annars)

Gubben höll på att laga något till grävmaskinen så han kom inte hem förren senare, så det bidde inget hälsa på hos Merlin igår.

Men jag fick rapporter om att igår morse hade alla tre legat och vilat bredvid varandra, så jag får väl lite på att de har de bra ändå!   

Men idag ska jag dit!


Mellis är fortfarande stor vid juvret, men igår såg jag ändå rätt stor skillnad, hon var inte alls lika spänd längre så jag hoppas att det värsta är över.


Nu måste jag nog göra iordning mig om jag ska hinna till skolan i tid...


Tjingeling!


     

 

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards