Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Ann - 10 maj 2011 21:36

även om det kanske inte var det viktigaste... bokanalysen fick inte många rader idag heller...

Jag hade  en lite söt son som talade om för mig hela tiden att han minsann inte tjatade om att få hålla på med datorn, han var minsann duktig!

Och att han gjorde massor med annat som jag bara måååååste komma och se!

Han har ingen feber men är hyfsat förkyld och till och från så är han inte så pigg, så han blir hemma imorgon med.

Är han inte sämre då, så får han gå på torsdag.

Hade en trevlig lunchdate med Cissi på Subway och Pontus satt så lugnt så lugnt så riktigt bra är han inte...


Annars har jag roat mig med att fylla igen hålen i gräsmattan som min kära Lillprins bus gjort , 40 liter jord och en skottkärra med sand gick det åt..!

Och då har jag förmodligen missat några hål...   jag kan tala om att jag inte var så road av den sysselsättningen...


Jag har också tvättat upp nästan all tvätt, lite värdefullt vetande för den som undrar.

När jag hämtade Tim hos en kompis handlade vi på vägen hem.

Då köpte jag 4 st vattensprutor av något slag, så nu blir det vattenkrig här hemma.

När de minst anar det...  


Imorgon kommer nog hovis så då får Mellis äntligen skor på sig!

Sen har jag inget mer att skylla på så det är bara komma igång ordentligt!

Tjoho!!!


Tjingeling och godnatt! 


   

Av Ann - 10 maj 2011 07:53

Pontus är hemma och är lite krasslig och det passar väldigt dåligt när jag har en examinerande bokanalys hängande över mig.

Fast... det passar väl aldrig att de är sjuka...

Han är lite för hängig för att gå iväg till förskolan, men inte tillräckligt hängig för att ligga och vila.

Så det blir väl till att skriva i natt igen antar jag.

Men vad gör man inte för sina  .


Just nu roar han sig med lego så jag ska försöka passa på att skriva lite.


Tjing tjing!


 

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards