Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ann - 11 maj 2011 10:54

Då var hon skodd igen då, Mellis!

Äntligen!

Så nu kan jag rida utan att hon blir ömfotad.

Det var som vanligt lite pyssel med att få på skorna efter att hon gått barfota men det blev bra.


 Det är lite uppför, lite knöligt och hon står lite konstigt

men man ser ändå att hon har skor på sig!

 


Hilma däremot hade fått, kan det heta hovväggs röta?

Alltså röta upp i hovväggen, så hovis fick skära upp och ta bort en del av hovväggen... attans...

Men jag tänkte köpa lite tjära och ha på så får jag hoppas att det blir bra...


Mellis har börjat få komma ut och gå lite lös igen.


Jag har en liten lätt förhoppning att hon ska äta upp allt ogräs som finns...  

   


Hon verkar tycka att det är ganska skönt att få komma ut och strosa lite för sig själv igen.

Hilma däremot verkar tycka att det är otroligt orättvist att hon inte får komma med och äta, själv tycker jag det är bra att hon får komma in och ta av sig munkorgen en stund...


Hur går det med resten då?

Tja... jag har väl fått ihop hälften på den där himla uppgiften... jag fattar inte riktigt hur jag ska kunna få ihop lika mycket till... *suckar*

Pontus är hemma idag med, men lite har jag fått nerplitat imorse, ibland är film bra att ha!


Det som annars ligger på är gräsmattan som ska klippas och städning av bil.

Jätteroliga aktiviteter bägge två.

Och imorgon goa vänner, då är det dags för Vårruset.

Det känns sådär.

För det känns inte som om jag egentligen har tid med det, skulle behöva sitta med analysuppgiften egentligen... men, he he, vad är nätter till för om inte att plugga?!


Snart lite lunch och sedan får vi se om vi tar bilen eller om jag får tillåtelse att plugga lite till!


Tjing tjing!


 



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards