Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Ann - 25 maj 2011 23:16

men ändå så sitter jag här och orkar inte gå och lägga mig...

Pontus är bättre men har fortfarande inte ätit direkt så han är som en liten trasa...

Imorgon skulle jag ha sista föreläsningarna men jag är inte så sugen på att lämna bort honom, även om det är till morfar, så jag tror jag ska försöka att stanna hemma.

Han hade även lite småfeber både igår och idag så han är inte så pigg...


Efter att knappt ha varit utanför dörren på ett par dagar så kände jag att när jag väl lämnat in hemtentan så var jag tvungen att gå ut och göra något.

Så jag åkte och handlade och sedan vidare till min goa Lillprins bus.

Han blev inget svart sto med vita tecken... men han är min bästa Lillprins bus och jag är så glad att det blev just han!

Han har blivit mycket lugnare och mindre stökig sedan han fått polare att busa med istället.

Inte så konstigt kanske...

 


Tänk vad lite samvaro...

 


och mys...


 


med den här kan göra...


 

för humöret och sinnesron!


Gonatt!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards