Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Jag badar i sprit

Av Ann - 26 maj 2011 09:11

och skurar, spritar och tvättar... och ber till någon högre makt att jag ska slippa...

Nu är det bara jag kvar... gubben och Tim började   i natt...

Säger bara... JÄKLA SKIT!

Jag har INTE tid att bli magsjuk nu... nu blir det en himla massa extra uppgifter att göra igen... FAN!

För vad är oddsen att jag ska slippa nu? *suckar*


Igår ringde de från folktandvården för gubbens räkning, jag passade då på att beställa tid för barnen och hör och häpna, de höll nästan på att övertala mig till en tid till mig också!

Men... jag behärskade mig och det blev ingen tid, har man inte varit där på snart 20 år så känns det hmmm lite onödigt att gå dit nu med.


Barnens kommentarer om det var att jag var fånig och att det inte är farligt att gå till tandläkaren.

*fnys* som om jag skulle vara rädd..!  


Tjingeling! 


 

 
 
Kim

Kim

26 maj 2011 10:17

Håller tummarna för dej och din mage!!!

Kanske kan du förebygga genom att sprita magens insida också ;D

Äh du är inte rädd du är bara ekonomisk... ;-))

Hålldejkrykram!

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

26 maj 2011 11:25

Gubben spritade insidan och se hur det gick!
Nej jag satsar på att pajja magen med vitpepparkorn istället, morgon middag kväll! Massor! :D

kram

 
sofia

sofia

26 maj 2011 12:38

Håller tummarna att du klarar dig men det brukar vara hopplöst näst intill tycker jag:/

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Ann

26 maj 2011 17:13

Ja, jag har inga större förhoppningar...

 
kicki

kicki

26 maj 2011 18:02

här har du en till som ICKE har lust att sätta sin fot hos käftis!! lång historia...

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

26 maj 2011 18:05

Men vi är inte rädda va? ;)

 
Linda

Linda

26 maj 2011 22:39

Visst är det härligt när hemmet luktar som ett helt badhus ;-p
Håller tummarna för dig.

http://finnstapre.bloggplatsen.se

Ann

27 maj 2011 18:00

Fast det verkar kört för mig nu... rackarns...

 
Sarah

Sarah

27 maj 2011 11:56

Vara rädd för tandläkare, näe inte alls!!! vi har bara så fina tänder att vi inte behöver dit eller hur ;)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Ann

27 maj 2011 18:03

Precis! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards