Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Ann - 2 juni 2011 21:56

Det första jag gjorde idag var att plocka ner gallret i Mellis fönster så jag kan börja göra rent och fixa till.


Sedan styrde jag kosan till Västerås och Jossan för att titta på hennes lilla Quimero.


 


Ett riktigt litet charmtroll och en riktig buse!


      


Han är efter Galope P och undan Heavenly Dreams och föddes den 28 maj i år.


 

Det känns inte som om det var så länge sedan jag själv proppade hela bloggen full med sådana här bilder, fast då på min egen lilla prins bus! 

Fast det är faktiskt snart ett år sedan!


Hur som helst så var vi och shoppade lite hästsaker och jag kom hem med bla en ny sadelgjord.

Så nu hoppas jag att vi slipper mer skav... 

Tack för idag Jossan!


När jag kom hem fixade jag lite mat för att sedan lägga mig i solen och hängmattan...


 


Jag måste säga att det är tufft och hårt att ha sommarlov!  


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards