Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ann - 8 juni 2011 08:13

Är det något jag ogillar så är det åska...

Och igår kväll när jag var hos Merlin kom det... värsta åskvädret.

Och det som är bra då är att det brukar medfölja regn.

Och när jag åkte hem så var det blött på vägen...  men det var väldigt oblött när jag närmade mig hemmet.

Och det är inte första gången regnet uteblir här... det var knappt det syntes att det kommit något...


Hur som helst så gick det inte att blogga igår pga åskovädret.

Och jag för trött för att orka vänta på att det skulle sluta, så det blev en rätt tidig kväll.

Vilket fick till följd att jag vaknade vid 05, pigg som en lärka!


Här kommer några sommarbilder...

Grabbarna från igår, synd att jag inte tog några bilder på blixtarna...

för vissa var riktigt rejäla!

Och tur att Elin och lilla Klara var med..!

Men... jag är inte rädd... jag bara ogillar det starkt... som tandläkaren ungefär..!

 

Chryslern har fått komma ut och lufta sig lite!


   


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards