Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Ann - 9 juni 2011 07:59

barnet går sin sista dag i ettan idag, imorgon är det skolavslutning..!

Attans vad fort det går!

Det andra barnet hade en nattgäst här i natt, Klara blev kvar efter mycket vattenlek och vattenkrig med gubben och den äldre sonen.


 

Det är så varmt att min påbörjade ridning alldeles kom av sig... fortsätter det så här blir jag nog tvungen att sätta klockan på nattridning istället!


  En trädgårdsbild med gräsklipparen i bakgrunden!


Har sått min andra gång med morötter och sallad i landen nu, hoppas att kattkräken låter bli att gräva upp fröna och använder något annat som toalett...

Men om jag håller det blött hela tiden så kanske de hellre vill gå någonstans där det är torrt..?


Kan också berätta att jag fick tillbaka min sista enskilda uppgift igår.

Barnboksanalysen.

Den blev godkänd, eller... jag fick faktiskt VG på den!

Fast jag måste nog ändå ge min vän Angelica en eloge också för att hon pushade på mig med den!


Idag ska jag börja baka den däringa tårtan som Tim beställt tills imorgon.

Tjoho.


Tjing tjong!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards