Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ann - 13 juni 2011 08:47

har varit lyckad.

Om man bortser ifrån all åska... och för lite regn...


I fredags hade jag en väldigt nöjd kille som på sin skolavslutning hade bjudit hem mormor, farmor och farfar på tårta.

Morfar var bortrest så han kunde inte komma.


 

Chokladtårta skulle det vara


 

Tim med sin fröken


 

Min fina kille!


 

Visst ser han väldigt glad ut?


Gubben hade lovat barnen att de skulle få köpa varisn Blade... kan det heta det?

Men det var slut så de kom hem med något annat... men eftersom de kan linda sin pappa kring lillfingret så skulle de åka och köpa det där Blade när det kom in...


Hästarna är det som vanlig med, eller nästan ivarjefall...

Mellis har fått som ett skav mellan frambenen i vecken liksom... och under skavet är det som en knöl eller böld... och det hela vätskar och ser inte alls roligt ut...

Pratade med veterinären som sa att jag skulle ha på zinkpasta ett par dagar och se om det blir bättre.

Så får vi se...

Fattar inte hur jag kunnat missa det... det var Mellis själv som gjorde mig uppmärksam på det på sitt vanliga sätt.

Hon gnäggar och pekar med huvudet.

Så har hon gjort tidigare, förra året gnäggade hon och vände rumpan mot mig.

Då hade hon skvavit sönder sin svansrot...

Tur att hon talar om när hon tydligen har en matte som är blind...

Men Merlin går och har det hur bra som helst där borta på betet ivarjefall!


En annan rolig sak är att jag har fått en Award.

Av Kim!

Tack för den!

Nu ska jag bara komma på hur man gör när man länkar osv... ibland känner jag mig inte riktig så smart som jag skulle önska...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards