Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Ann - 18 juni 2011 15:12

Ikväll åker Tim med morfar till Tarfalla, för att vara där i två veckor...

Hur ska hans mamma klara sig utan honom då?

Jag har inte varit ifrån honom längre än två dagar tidigare...

Men han ser fram emot det och kommer säkert ha jättekul.


Idag fick hästarna komma in och jag tror minsann att bägge hästarna tycker det är skönt.


  Hilma för ca 5 minuter sedan.


Och jag vet att det inte är skurat och målat hos Hilma, jag har bara gjort det hos Mellis eftersom jag fortfarnde har en förhoppning om att vi ska bygga ut stallet så jag får stallgången tillbaka.

Jag är för lat för att vilja riskera att dubbelarbeta...


Tänkte försöka ha dem inne på eftermiddagarna/kvällarna för att se om klådan blir bättre och för att Mellis är så otroligt sönderbiten.

Hilma har dessutom börjat få lite skav av grimman så jag vill gärna ta av den innan det blir så att hon inte kan ha den på sig.


Ikväll blir det lite grillning i goda vänners lag.

Tur, då kanske man inte hinner börja attackringa sonen ikäll redan... för som Tim sa när jag sa att han alltid kunde ringa hem när han ville: det behöver jag inte, du kommer säkert att ringa hundra gånger om dagen...

Hmmm, hur kan han tro det?


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards