Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Ann - 19 juni 2011 22:28

som började lite fint med värstingsovmorgon!

Skönt...  

Gubben och Pontus gick upp vid 10 kanske och jag låg kvar i sängen och läste hästtidningar.

När jag gick upp vet jag faktiskt inte men jag vet att vi åt frukost vid 12...

Grillkvällen igår blev väldigt trevlig så jag hoppas det blir fler!


Vinkade av sonen igårkväll och han väste åt mig innan att: du får inte gråta!

Då skäms jag!

Så jag grät inte.

Redan vid lunch började han fråga när han skulle åka och om vi inte kunde åka tidigare.

Så det var en riktigt förväntansfull kille som for iväg med morfar i tåget.


Och visst ser han nöjd ut?

 


Och jag har pratat med honom, både igårkväll och i morse, då Tim själv ringt.

Och i kväll.

Då ringde jag.

Jag fick inte ringa för gubben egentligen, men när han gick ut så gjorde jag det ändå.

Jag kunde inte låta bli!

Och jag tror Tim blev glad.

Han hade det ivarjefall hur bra som helst!

Han har fått pappas gamla digitalkamera så han kan ta kort själv och det hade han gjort, men tyvärr så funkade det inte riktigt när de skulle skicka dem till mig men ett vanligt mail har jag ivarjefall fått av dem.


Liten Klara har varit här och lekt med Pontus idag och jag... jag har inte gjort något speciellt alls!


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards