Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Ann - 22 juni 2011 08:44

var det fullt upp.

Först hade vi Anna och Wille här på frukost, sedan klippte jag gräset och friserade Hilma, allt medan Anna låg och slöade i soffan/hängmattan.

Skönt för henne...

Efter det blev det lite mat ifrån korvmojjen och inhandling av paket till lilla Klara som fyllde 6 år igår, samt hämtning av barnens Blade som var undanlagda.

Idag ska jag gå ner och försöka byta Tims Blade eftersom jag självklart nog lyckades ta fel...

Till Klara köpte vi ett smyckeskrin som hon verkade nöjd med och där fick vi tacos och jättegod cheesecake.

Pontus hade inte alls någon lust att åka därifrån så det blev lite senare än tänkt.


Idag hade vi tänkt åka till Eskilstuna zoo så jag hoppas regnet uteblir...


Häromdagen så föddes det här lilla hingstfölet

Här bara några timmar gammalt


   

Självklart så tog batteriet slut så det blev bara dessa kort på honom... 


  Himlen när vi var vid hagen... regnet kom och även regnbågen... men som sagt... batteriet var ju slut...


Grabbarna grus hade det som vanligt bra...

  och okynnes drack i vanlig ordning när vi gjort rent och fyllt på vatten.


Tim har det bara bra där uppe i Tarfalla men har uttryckt en önskan om att jag gärna får ringa morgon och kväll.

Det gör jag ju med glädje så nu får jag säga både godmorgon och godnatt, då är jag nöjd med!


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards