Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Ann - 8 juli 2011 21:36

Är ni kvar?

Jag har haft liiiiiite bloggtorka + att jag, hör och häpna, varit på semester!

Jag har varit vid världens ände och vänt och det bästa var att jag fick med mig äldsta sonen tillbaka!

Det var både roligare, vackrare och intressantare än jag förväntat mig!

Mer om det senare när jag tittat igenom alla bilder...



Kan tala om att toppen i mitten, lite bakgrunden, är nordtoppen på Kebnekaise

    och jag tror att detta skulle var Sveriges fjärde högsta berg och hette... jag tror det var typ tre namn... Tim sover nu, jag får fråga honom imorgon...


Vi kom hem igår och hela dagen idag har jag tillbringat i Västerås.

Så nu är jag trött...

Det var soligt i Västerås... tror ni jag bränt mig?

Neeeej, självklart inte, vad tror ni om mig? 


Igår kväll var jag bara "tvungen" att åka ut och gosa lite med Merlin och snälla Elin hjälpte mig att verka honom då.

Han var lite lång i tårna.

Annars mådde han bara bra med sina polare.

Jag kom hem vid tolv... på natten alltså..!


De gamla tanterna hemma hade också överlevt min frånvaro och så även mina blommor.

Jag börjar nästan tro att jag inte är oumbärlig...

Stort TACK ivarjefall Helena för hjälpen med post, blommor och hästar!


Nej, nu ska jag ta och kolla igenom lite bloggar och se vad som hänt!


Tjingeling och gonatt!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards