Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Ann - 8 september 2011 07:32

eller en box... är inte kul.

Varför kan inte Lillprins bus bara förstå sitt eget bästa och stå som ett litet ljus när det är dags för sprutan?

Nä, krångla ska man tydligen så nålen tappades.

Som tur var så var vi klara, men det var inte roligare för det.

Eller jo, kanske, för skulle vi inte varit klara och varit tvugna att fortsätta sticka hade det nog varit o-roligare förståss...

Så Merlin fick sova kvar i den boxen som han stod i när jag letade nål.

Idag tror (hoppas) jag att gubben min skulle låna hem en metalldetektor, hittar jag den inte då, ja då får jag väl fortsätta att minutiöst gå igenom varje halmstrå...


Här skulle det vara en bild på en kanyl men det ville sig visst inte så ni får föreställa er den ändå... den är som en nål/kanyl brukar vara med blekrosa grej där man sätter in sprutan.

Varför i herrans namn görs dem inte lysorange eller nåt?

Det kan ju inte vara första gången som en nål tappas...


Hmmm lika negativ idag... men jag hade en positiv topp igår, för jag var ute och red igen!

Det var kul!

Och en trevlig lunch med en vän.

Men om vi nu ska fortsätta på den mer negativa banan så går det inte att rida på de fina stubbåkrarna jag har runt omkring mig, för det är alldeles för blött...


Nu är det snart skola och föreläsning i Köping.

Jippi.


Men ska vi nu försöka oss på att vara lite positiva idag så är det ivarjefall lite blått på himlen.


  Även om det är svart runt omkring...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards