Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ann - 11 september 2011 09:25

Tog mig en ridtur igår kväll och det var så otroligt skönt ute!

Hade väl en aningens överladdad häst men det gick bra.


Och eftersom hon var så laddad så var det stört omöjligt

att få en bild som inte var suddig...

  


Hade tänkt mig en ridtur på stubben men det var alldeles för blött och halt....  så det blev en sväng på vägen istället.


Hade en halvdag igår ute i Viby och Tim stannade sen kvar och sov hos Wille, Klaras storebror, medan Klara följde med oss hem.

Så vi hade en sovgäst i natt med!

Pappa kom dit ut och hade plockat kantareller som han frågade om jag var intresserad av.

Självklart!

Sådant tackar man väl aldrig nej till?

Närmare 10 liter tror jag att jag fick och som jag sedan snällt delade med mig av till Elin.

Måste ju hålla mig väl med henne, för idag är det dags för bandagebyte igen...    så mutor är bra!


 

Nu ska jag röja upp lite här och sedan ta en liten ridtur till tror jag!


Tjingeling!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards