Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Ann - 24 oktober 2011 21:43

för nu är gubben äntligen påväg hem.

Han är snart hemma!

Efter nästan tre veckor i USA så hoppas jag han kommer hem mer utvilad än vad jag känner mig...

Är även inne på min sista praktikvecka så nu både pluggar och praktiserar jag samtidigt.

Har lite som måste skrivas klart till nästa vecka då det är Karlstad igen.

Känns lite tråkigt att behöva lämna "mina" barn och behöva sätta sig framför datorn   för studier igen... men snart så är även pluggtiden över, jag ser ett slut, jag ser ljuset!


Helgen har gått till allt nödvändigt ont, så som städning, bestiga mounttvättberg (som förövrigt redan reser sig) och lite mer pyssel med hästarna än vad som hunnits med i veckan.


Fredagsmyset blev filmkväll med hemmagjord glass gjord på Kickis recept

 

det var mumma det!


Lördagskvällen blev vi spontaninbjudna på mat hemma hos bästa Anna när vi åkte förbi för att säga hej och på söndagen blev vi bjudna på mat hos min mamma.


   

Mina bästa finaste killar   ställde upp för fotografering


Lite skillnad

 

mot augusti förra året..!


   

Tycker den här bilden är så mysig


 

Två tuffingar..?


 

Ingen tuffing... en riktig mjukis! 


Hade en *harkel* dispyt med mina kära barn i söndags vilket slutade med att Pontus ihärdigt försökte få på mig mitt rosa "gnällarmband".

Jag fräste och vägrade sätta på mig det, jag undrar varför han försökte med det..?

Kan väl aldrig vara så att han tyckte jag var gnällig?  

Jag som är en sån   och aldrig skulle bli sur och gnällig...  speciellt inte den här perioden i månaden...

Märker att jag varit lite dålig på att använda mitt armband men skyller på att det är färgen..!

Jag menar, rosa är verkligen inte min färg!


Nej det här duger inte, dusch och sängen, imorgon ska jag ha min praktik i skolan och följa en specialpedagog hela dagen.


Tjingeling!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards