Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ann - 17 november 2011 08:14

att det inte skulle bli värre så blev det ju förstås det...

I natt kom liten Pontus till oss och var glödhet.

Ca 40 grader där nu... så om han tänker vara sjuk ungefär som Tim så blir det att ha sjukt barn hemma nästa vecka med...

Natten har varit väldigt omväxlande, legat hos Tim som har/har haft ont i örat eller pratat med en pratsam Pontus som tydligen inte kan sova med mycket feber.

Ja och så har jag sprungit med mediciner och nässpray förstås.


Men nu är det som det är och det är bara att göra det bästa av situationen.

Popcorn till filmerna som jag lovar blir många!

Kanske skulle man försöka fixa någon ny nu för jag kan lova att jag blivit lite trött på dem vi har hemma efter sjukdom sen förra tisdagen.


Deras pappa kom igår hem med starwarslegojulkalendrarna de tjatat om och som vi tills nu hela tiden sagt varit för dyra.

Han är allt lite svag för sina pojkar han..!


Sen får vi väl se om jag får hem Merlin den här veckan... men hoppet är det sista som lämnar har jag hört, så jag hoppas fortfarande!


Ha en bättre dag än mig!

Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards