Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Känner mig lite lätt

Av Ann - 22 november 2011 22:27

hormonhäxig just nu.  

Tror att jag lider av någon sorts kronisk pms eller nåt.

Jag är trött och grinig och hänger inte alls med i skolan, vilket gör mig ännu mer grinig.

Om det nu är möjligt.

Skulle behöva ut och röra på mig igen, men har liksom ingen ork kvar sedan förkylningen. (hur länge kan jag skylla på det?)

Har fullt upp med att försöka fixa allt som jag måste göra.

Som CV och personliga brev för att söka jobb.

Ellergöra om uppgifter från skolan som man får tillbaka för att man tydligen inte gjort någon sorts planering.

Fast jag gjorde som det stod i boken.

Eller läsa vetenskapliga artiklar på engelska.

Fast man måste visst hitta dem först.


Så imorgon tänker jag försöka muntra upp mig själv med att adventspynta när jag tar paus från utländskan.

Det tycker jag är kul!

På riktigt!

Kanske skulle man även ta sig en lite snabbis ut till Dollarstore eller vad den däringa affären nu hette.

Vem vet, man kanske gör riktiga julfynd!

Men det är för tidigt för att sätta fram tomtarna va?

Annars älskar jag att julpynta, nästan lika mycket som jag älskar att få ta bort skiten.


  

Nä, det här blev ett uselt gnälligt inlägg så jag släcker ner för idag och går och lägger mig istället.

Har jag tur så vaknar jag på bättre humör imorgon!


Gonatt!

 
 
Mamma

Mamma

23 november 2011 01:19

Hej min vän! Du verkar fullständigt utarbetad...synd att jag inte kan avlasta dig. Åk till Dollarstor, där finns massor med julpynt bl.a fina gardiner mm. Ring om du vill ha sällskap. Kram mamma

http://spwy

 
Ingen bild

Tiina

23 november 2011 09:04

Älskade vännen, usch visst är det trist med skolan nu, och allt annat man måste hinna med runtomkring som CV och söka jobb och engelska artiklar *dubbelblä*. Jag har inte heller kommit långt i mitt arbete, jag sitter med det, men det blir mycket stirrande och gäspande istället för effektivt skrivande *suckar*.... Åååååååh vad det ska bli skönt när detta är över, vår allra sista uppgift!!!!!! Stor kram om dig goaste Ann, du är duktig som kämpar på med allt och jag vet att du fixar detta med även om det inte känns så nu.... *Puss!!!!*

Ann

23 november 2011 11:09

Det är tur att någon tror på mig!
Och jag vet att jag inte är ensam om att känna så...
Åååh vad jag också längtar tills det här är över..!

Puss å Kram till dig också goa Tiina, vi ska klara det här!

 
Kim

Kim

23 november 2011 17:25

Jag översatte en hemsida som hyrde ut hus en gång.
Då använde jag ett översättnings program (gratis tex google), och det blir ju inte korrekt men sen kan man ju enkelt rätta och justera om lite, det går ganska snabbt.

Jag tror på dej!
kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

23 november 2011 22:36

Problemet med just den här artikeln är att den är inscannad så det är en bild, jag kan alltså inte föra över någon text till google, tro mig jag har försökt!:D

Skönt att en till tror på mig! ;)

kram

 
Kicki

Kicki

23 november 2011 20:50

huva hoppas du hinner andas mellan varven oxå... det är en tung årstid nu och allt det där skolarbetet blir inte lättare av den...

stor kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

23 november 2011 22:39

Jag andas... faktum är att jag inte bara andas, jag sket helt i skolarbetet idag och satte upp julgardiner, handlade på dollarstore, var med barnen och pysslade med hästarna istället!

kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards