Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ann - 28 november 2011 10:17

Idag är det sol och det gör mig på så gott humör!

För igår öste verkligen regnet ner.

Det var mörkt och trist men eftersom jag inte bryr mig om väder   så tog jag mig i kragen och gick ut och fixade hästarna.

Och jag blev inte alls blöt... det bara rann lite...

Hur som helst så tog jag in Lillprinsen för lite mat och han var också väldigt blöt.  

Jag vet, det är jättedassiga bilder men ibland så kan jag tydligen inte få skärpa...


Merlin ville torka sig själv så han kastade sig ner och gnodde en tre fyra gånger!

     


Sedan kunde han äta klart!


Annars så har Tim äntligen varit feberfri så han fick gå på kalas igår.

Mycket uppskattat av honom kan jag säga.

Så idag ska han till skolan.

Fast bara på eftermiddagen för  på förmiddagen var det gympa och adventfirande i kyrkan och som den  ömma moder jag är så ville jag inte att han skulle behöva gå och anstränga sig för mycket.

Han har ju ändå haft feber i nästan tre veckor...


Så nu har jag en förhoppning om att kunna sätta riktig fart med uppsatsen.

Det måste jag...


Nu ska jag ta in Lillprinsen för lite mat och sedan har jag i ett svagt ögonblick (har jag sånna?) lovat Tim att vi ska åka och äta pizza till lunch... innan skolan.


Tjingeling!




Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards