Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Nu har till och med jag

Av Ann - 29 november 2011 15:35

köpt de däringa borstarna.

Magic brush alltså.

När jag var till Hööks för ett tag sedan var de ju slut och skulle komma in någon gång i början av december.

Typiskt tänkte jag och glömde bort det.

Så var jag till Granngården häromdagen och köpte korn, och vad får jag se?

Jo Granngården säljer också de där borstarna!

Så då var jag ju bara tvungen att köpa dem.


 

Och jag måste erkänna, de är faktiskt bra!


Men jag gjorde som så att mina tre guldklimpar fick varsin.

Mellis blå, Merlin gul och Hilma röd.

Och det var ju väldigt trevligt att de funkade för annars är jag inte mycket för plastborstar.

Jag gillar dem i naturmaterial.


Annars idag har jag haft en trevlig lunch med en vän, ringt förskolorna om mina intervjuer och fixat lite inför dem och donat med hästapållarna.

Jag har lite huvuddunk och är supertrött utan egentlig anledning.

Sov bra och har inte ansträngt mig alltför mycket idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på.

Har också varit ute på nätet och letade lite jobb men hittade inga som jag ville söka...


Om jag får skryta lite så inte nog med att jag fick VG på den sista rapporten på senaste kursen, utan jag fick även VG på hela Specialpedagogkursen!

Det gjorde mig väldigt glad för det är ett ämne som intresserar mig väldigt mycket.

Så för att fira det lite så där i efterskott så köpte jag mig dessa tre tidiningar.


 

Alla anledningar till att köpa dem är bra anledningar!


Nu ska jag gå ut och ge lite middag till fyrbentingarna och sedan in igen för att laga lite mat till de mindre tvåbentingarna.

Som är en extra till antalet idag också.

Och det är bäst att jag rör på mig för jag är så trött att ögonen går i kors...


Så tjingeling så länge!

 
 
Kicki

Kicki

29 november 2011 16:26

jag såg dem idag oxå på lantmännen... men jag tycker de ser så himla usla ut att hålla i?? ser ju vassa ut?

å den tidningshögen hade jag med velat ha... men de är ju så dyra =( jag e för snål antar jag hehe

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 08:34

De var faktiskt riktigt bra mot vad jag förväntade mig, speciellt då de har lite päls att ta sig igenom!
Å tidningarna kan jag ju erkänna att jag inte ens har bläddrat i... jag var för trött..!

 
Anne-Lie

Anne-Lie

29 november 2011 21:18

Hehehe jasså det blev sånna ändå =))
Dom är faktiskt ruskigt bra, och det är ju tur för priset är rätt saftigt för lite plast :D

http://monzan.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 08:35

Jupp och de var bättre än jag trodde!
119 kr för tre små plastborstar... :)

 
Kim

Kim

29 november 2011 23:02

Bra pluggat!!

Hoppas du får sova gott och att energin är laddat i morgon bitti.

Jag är också sömnig, ögonlocken väger!

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 08:37

La mig tidigt, sov som en stock hela natten och vaknar aningens piggare än igår! ;)

kram

 
Sara

Sara

30 november 2011 10:14

GRattis till VG!! :)
Jag har någon gång lånat av stina och dom där borstarna är kanon bra!! :)
Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 15:55

Tack! :)

 
Linda

Linda

30 november 2011 11:14

Får man fråga vad de är så bra för, eller va de är tänkta att användas för ( om du förstår hur jag menar). Är de som kombinerade piggborste och vanlig borste eller?

http://finnstapre.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 15:57

Jag tror att det är som kombinerad piggborste/vanlig borste..?
Men den var faktiskt bra! :)

 
Stina

Stina

30 november 2011 17:03

Min absoluta favoritborste nu under lerperioden =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

30 november 2011 20:10

Riktigt bra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards