Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Ann - 30 november 2011 20:52

mot mounttvättberg idag och jag trodde jag hade vunnit.

Men döm av min förvåning och förskräckelse när jag upptäckte att min fiende återuppstått på något märkligt sätt.

Jag visste att jag inte skulle ha tagit mig den där sista titten i tvättkorgen...


Annars har jag varit och intervjuat lite barn till uppsatsen och vad roligt det är med barn!

Det var verkligen jättekul att vara där idag!

Min undersökning och det jag ska skriva om är verkligen intressant men rackarns vilket jobb det kommer att bli att samanställa alla intervjuer...

Men snart är jag klar, snart är jag klar..!

Om ni bara visste vad jag längtar tills jag slipper den här skolan mer!


Har börjat ta tag i vissa "problem" som uppstått, när man ska sköta om Merlin, efter hans skador och det går väldigt bra än så länge.

Efter hans skador så är han inte alltid så samarbetsvillig, jag tror han förknippar det med att det ska göra ont eller rättare sagt, han tror att vissa saker ska göra ont.

Men jag tycker att det går framåt, så jag är nöjd.

Det är nog dags för honom att träffa en hovslagare också, det börjar bli ett tag sedan sist.


Nu ska jag ut och natta hästarna så...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards