Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Ann - 3 december 2011 10:11

lite trött  och eländig idag.

Jag har tvingat både gubben och Pontus massera mig i nacken och och ryggen idag, men det verkar inte hjälpa så mycket.

Gubben säger att det är för att jag bär vatten, men jag drar ju ut slangen varje gång, faktistkt.

Men jag måste ju bära vatten in i stallet och till Mellis, för dit räcker inte slangen.

Och för den delen så bar jag inte så mycket vatten igår.

Men jag ska börja använda den där vattensäcken jag köpte för ett tag sedan.


  


Prövade den för ett tag sedan när jag hade Merlin i Viby och tyckte den var lite knölig och tung att köra, men det kan vara för att det var lite dåligt med luften i hjulet i skottkärran, så jag ska ge den en chans till.

Vad tycker ni som har den? 

Och nu fryser vattnet dessutom så det måste jag också göra något åt ganska omgående.


Så idag ligger lite tankeverksamhet om det på agendan plus att jag ska försöka röja upp lite här.

Vi får nämnligen främmande i em och kväll.


Vi har haft lite allsång här med Barnkanalen, ibland tittar mina barn lite konstigt på mig, jag vet inte varför... jag som sjunger så bra!


Har jag nämnt att jag ska på mitt livs första anställningsintervju på tisdag förresten?

Känns lite spännande.

Jag hade inte sökt dit och ändå ringde de och frågand om jag var intresserad så det är ju lite kul.

Tror jag.

Men man kan ju se det från två sidor, antingen så är de desperata och ingen vill jobba där, alltså ringer de mig.

Eller... så gillade det mitt CV och därför ringde de.


Nej dags att sätta igång.


Tjingeling!









Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards