Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ann - 8 december 2011 17:57

uppsatsen kommer att ta död på mig.

Allvarligt.

Idag har mitt huvudbry varit hur jag ska göra diagram över mina resultat.

Det är jätte enkelt i excel säger min pappa då.

Mmmm eller hur, jätte enkelt... jag och excel är inte kompisar.

Och då menar jag det.

Åt -ät skit och dö idiotexcel, hållet.

Så en hel eftermiddag och inget diagram.

Dessutom så var det fint väder med snö och sol.

Vem vill liksom sitta inne och försöka göra diagram som ändå inte blev nåt liksom?


 

Snö!


Tog mig ut i det fina vädret och försökte fota lite när jag ändå skulle luncha hästarna.

 

Den dumma dumma traktorn tog sitt förnuft till fånga igår när gubben kom hem

 så nu står här sju pallar med hösilage. Hoppas det räcker...


 

Lunch! Fast frukosten var knappt uppäten...


 Försökte mig sedan på att fota dem... men det gick inge vidare.

 

Först försökte jag med Lilltant... men hon ville hellre gosa...


Då försökte jag med Lillprinsen men han hade heller ingen lust att vara modell, han ville ockå gosa.

Då blir det så fina bilder!


Tillslut kom jag så långt ifrån att jag kunde ta en bild...

   

och som ni ser så har mästerfotografen varit i farten!


 

Hannibal Hilma och Lillprinsen i snön och solen!


Annars idag så fick jag ett samtal om jobbet som jag var på anställningsintervju på i tisdags kväll.

Jag blev erbjuden jobbet, men av olika anledningar så tackade jag nej.

Det känns helt sjukt att jag fick mitt allra första erbjudande om fast jobb och jag tackar nej!

Men jag ska på anställningsintervju på ett annat ställe också som jag hoppas på.

Där får ni väldigt gärna hålla tummarna för mig.


Jag hade tänkt mig en mysig kväll med pepparkaksbak nu ikväll, men blev totalt brädad av datorn.

Det var tydligen väldigt viktigt att spela just idag.

För det hade inte spelats något igår.

Snopet för mig.

Tänkte få in lite julkänsla med pepparkakslukt nu när det kommit snö, men tji fick jag.


Nu ska jag vara social med gubben en stund.


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards