Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Ann - 4 januari 2012 08:41

både jag och barnen ledigt.

Skönt tyckte både prinsarna och jag.

Uppsatsen skickades in vid 01.30 tiden i natt och nu hoppas jag få lite mer tips och förslag på hur jag kan förbättra den.
Håll tummarna för att det inte är för mycket som jag måste göra om bara.


Så varför var jag uppe vid 06?

Jag är ju trött, väldigt trött, men har liksom inte ro att lägga mig och sova.

Så jag sitter i soffan och tittar på Star Wars istället.

Precis vad jag längtat efter att få göra.

Titta på Star Wars alltså...


Annars finns det massor som jag skulle behöva göra idag.

Som att försöka vinna över mounttvättberg igen, städa bort julen eller åtminstone försöka röja upp här hemma.

Det skulle verkligen behövas...

Men, jag har faktiskt ingen lust.

Så jag tror helt enkelt att jag struntar i det.


Är det inte helt fantastiskt hur snabbt barnens glädje över att få vara lediga övergår till att det måste reta gallfeber på varandra och gnälla på mig...

Men vad gör det, de är mina älsklingar ändå!


Här skulle det vara blid på sönerna men de ville inte vara med idag... de hänger mig över axeln och läser vad jag skriver så det är väl bäst att jag gör som de vill.


Lunch med gubben och sedan shopping i eftermiddag ligger annars på listan.

Lite extra mys med hästarna blir det nog också.

Det är min dag det.


Ska väl göra som alla andra och gnälla lite på vädret också.

Men helt ärligt, det är väl bedrövligt?

Jag har alltid trott att vattnets krestslopp liksom ska gå runt, men nu verkar det mesta gå åt nerhållet..?


Nej, nu drabbades jag av någon sorts väldigt jobbig trötthet som gör att mina ögonlock vill ramla ner hela tiden så nu måste jag resa mig.

Tjingeling!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards