Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Ann - 11 januari 2012 06:17

Helgen ägnades åt att fixa klart uppsatsen och jag har nu lämnat in min den för opponering och gjort mina två första dagar på nya jobbet.

Igår kom jag hem ganska sent efter att ha hälsat på min vän Angelica en liten stund och hämtat lite skolmaterial och handlat mat.

Sedan skulle jag hjälpa grannen, fixa hästar, försöka hinna säga hej till mina barn innan de skulle lägga sig och se om jag kunde gräva fram mitt kök.

Jag hjälpte grannen, fixade hästarna och sa hej till mina barn.

Köket såg jag inte för all disk så det fick vara, antar att den finns kvar idag, har inte vågat se efter...

Men jag var så sjukt trött igår... har nog varit lite spänd också... så jag la mig tidigt och har nu varit och morgon fodrat och släppt ut hästarna.

Har varit så inne i uppsatsen att jag på måndagmorgon när jag åkte till min första dag, kom på att jag faktiskt inte kände någon där...

Men... det var visat sig att jag har fått jättebra medarbetare!

Nu ska jag iväg och jobba igen, men det är en tidig dag idag.

Så jag antar att jag inte slipper undan utan måste ta hand om hemmet...


Tjingeling!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards