Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ann - 21 februari 2012 20:14

Alltså, det kliar på mitt ben och hästarna fäller.

Värst på att fälla är nog Mellis och god tvåa är Hilma.

Merlin har inte börjat, än...

Men kliningen på mitt ben är enorm...

Helt självförvållat men det hjälper inte, det kliar lika mycket för det!´

Fast det är väl så, att ska man vara fin får man lida pin, eller nåt sånt.


Hovis var här idag på förmiddagen, min vän Helena var snäll och hjälpte mig med det.

Det visade sig att Mellis har haft en kraftig hovböld.

Som hon måste ha varit halt av, enligt honom.

Men jag kanske inte har ridit, men jag har ledit henne in och ut ifrån hagen varje dag och vi har även tagit en prommis då och då och jag vet, hon har inte varit halt.

Det skulle jag ha märkt.

Konstigt...

Men nu är de fina om fötterna igen och jag behöver förhoppningsvis inte bekymra mig för det de närmsta två månaderna!

Helena hade också passat på att mocka åt mig så det blev lite extra lyx för mig idag.  


Semla har jag också lyckats trycka i mig, även om det inte var den första i år.

Och kanske inte den andra heller...

Men det är så gött!


Dåligt med bilder är det men jag ska försöka bättra mig!

Ett väldigt intressant och roligt inlägg, men jagfår försöka bättra mig på den punkten också..!


Tjingeling!




Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards