Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Ann - 12 april 2013 16:43

vilar mig lite...
Hemma hos pappa så jag får vara ifred en stund... ;)

Av Ann - 12 april 2013 12:41

börja med attgöralista igen då..!


Jag har många planer och mycket som jag vill ha gjort nu när våren är på väg.
Vår förresten snart är det ju dags för sommar...


Förra året orkade jag i stort sett inte med trädgården och hästarna för diabetesen, utan gjorde nästan bara det som var tvunget.
I år har jag stora planer, både för trädgård och hästar :)


* Lillprinsen ska sittas in och det som ligger närmast just nu är att ha stigbyglarna hängandes när vi longerar samt tömköra så det sitter.
Alla lädersaker skulle behöva en uppfräschning...


* rabatter och grönsakslandet ska försöka hittas under allt ogräs och jag ska väl försöka så lite morötter och sallad och kanske nåt annat roligt (har ju kvar lökar från gul lök, rödlök och vitlök från förra året...)


* städning kommer jag väl inte undan antar jag... stallet och lösdriften ska städas och mockas ur. Kanske lite målarfix och en och annan omändring.
Källaren skulle inte heller må dåligt av en städning och rensning, både på sopor och hästsaker.


Ja det blev visst inte så många punkter... men det kändes mycket... ska bli intressant att se vad som blir gjort ;)


Imorse låg prinsen och sov när jag kom och jag kunde ju förstås inte låta bli honom.
Försökte föreviga vår mysstund.
Det gick sådär.
Man ser typ inget mer än mitt märkliga ansiktsuttryck.
Men det på bara prinsen blev aningens lite bättre.
Skönt ändå att veta att han faktiskt går in och lägger sig själv, trots att Hilma inte följer med.


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards