Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Ann - 14 april 2013 20:50

blir det idag...

 

Fixade och strödde lite i regnskyddet igår och det är alltid lika skönt att se att han ligger där

inne även om jag fick väcka honom ur en tupplur mitt i leran så här på eftermiddagen...



 

Idag hade jag bestämt att det skulle tömköras och barnen hade lovat att hjälpa mig.

En av dem skulle leda Hilma och den andre skulle fota och de skulle turas om, så alla

bilder är tagna av dem!


Började hemma på gården för att kolla att det gick att stanna och styra innan vi gav oss

iväg på en liten promenad.



   

Hjälp! sa prinsen...


 men går snart fint igen.


 

Pontus ser inte ut att ha jättetråkigt...


 

Prinsen kan göra halt och stå helt still också, trots att det är väldigt spännande!

  


 

Ledarbyte och Hilma ser sin chans...



 

men det hade hon inget för, för barnen är jätteduktiga med henne och får henne

verkligen att motionera ordentligt!



 

Finaste prinsen skötte sig utmärkt!




 



Men lite måste man ju ändå kolla om man kan bestämma själv så varför inte ta sig en titt på hur

det ser ut bredvid vägen..?


   

men med lite lätt övertalning går han sen fint hem igen!



 

Tack för idag, slut för idag... tråkigt tycker prinsen...


Avslutade senare kvällen  med en sista titt och för att säga godnatt

och störde honom mitt i hans kvällslur...


  

Tur att han inte bryr sig direkt när jag kommer...

men jag är verkligen helt kass på att ta dessa bilder... 


Tjingeling!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards