Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Ann - 18 oktober 2013 22:37


fått förstagångentestat två saker med Lillprinsen.
Ett: första bocksprånget...
Det var inte svårt att sitta kvar den här gången men blir det fler så...

Två: han försökte dra iväg x antal gånger för saker han blev "rädd" för...
Han var riktigt taggad...
Men inte svår.
Gjorde bedömningen att vi ändå inte var riktigt mogna för vägen med lite trafik, ridandes, än.

Summa summarumma, den explosiva och jag vände hemmåt igen och tränade lite på gårdsplanen istället.
Det gick bättre.
Nu ska vi försöka komma igång på riktigt och kontinuerligt ett tag innan han lite senare ska få lite vintervila.

Annars känner jag mig just nu lite låg av olika anledningar, men ska försöka rycka upp mig tills imorgon då grabbarnas kompisar kommer och ska vara här hela helgen.
Det har beställts pizza och film mys tills imorgon kväll, hoppas bara att det blir en bra film! ;)

Igår kväll/natt kom även höstens första snö. ..

Så imorse vid 05.20 när jag åkte till jobbet. ..

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards