Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Ann - 13 november 2013 19:13

jag att vi kommit igång igen då!
Och med tanke på hur jag fick kämpa för att få igen ridstövlarna så är det välbehövligt ;D

Jag skulle behöva gå ner några ähum... gram... och prinsen ser inte ut att vara nära svältgränsen han heller...

En shoppingresa är inplanerad, helst med min goa Jossan (japp jag räknar dig som min! *asg*) och då ska jag inhandla:
* ny ridhjälm
* nya vinterridstövlar
* nya blåa jättenödvändiga benskydd
* ett nytt ännu mer jättenödvändigt täcke
* om jag hittar (och kommer i...) nya ridbyxor
* sadelbock... eller vad det nu kan kallas,
så det blir till att ta fram stora plånkan, eller födelsedagspengar :)

Ett riktig supersuddigt bildbevis, men det var inte det lättaste att ta någon bra bild när man satt på en megataggad, småstudsande jätteglad Lillprins!


Planen är nu att försöka rida onsdag, lördag och söndag och tömköra eller longera något emellan till någon gång efter jullovet för att då ge honom lite vintervila när det är som kallast.
För då ska det ju förstås vara som kallast eftersom jag planerat det så.
Ett besök av hovis är det också dags för och IKEA kommer med få äran att ta emot mina pengar.
Där blir det dock inte så mycket till enbart mig men rätt kul ändå :)

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards